Bo i Tungelsta är ett projekt vi drivit tillsammans med vår partner, kommunikationsbyrån Näpen. De verkar inom bygg- och fastighetsbranschen där de hjälper sina uppdragsgivare med bland annat strategi, koncept och produktion.
Att skapa en inspirerande webbplats som speglar livet i Tungelsta och förmedlar områdets vision såväl som information om vad som är på gång. Projektets utmaning var att skapa en webbplats som tilltalade flera målgrupper där många av besökarna saknar känslomässig koppling till Tungelsta. Näpen levererade en komplett grafisk profil, bildmanér och texter till våra designers som fick föra upplevelsen vidare ut i ett digitalt formspråk.
Lanserad | 2018 Q3 |
Plattform | WordPress |
Omfattning | Medelstor |
Vår designer har skapat en inbjudande och trygg känsla genom en harmonisk balans i profilens färger tillsammans med tydliga, genomarbetade detaljer. Sidan är informativ utan att kännas tung eller trist och blev – som Näpen uttryckte det i planeringsfasen – en intresseväckande varumärkesbyggare!