Workbuster är en plattform för att stärka employer branding, attrahera och engagera rätt kandidater och säkra kvaliteten i urvalet vid rekryteringar.
Workbuster ville hitta ett sätt att återspegla dynamiken och känslan i sina karrärsidor ut på sin publika webbplats. Bättre UX och ett genomtänkt kommunikativt besökarflöde, paketerat i en ny attraktiv design, stod också på önskelistan.
Lanserad | 2020 Q1 |
Plattform | WordPress |
Tillsammans har vi arbetat för att förtydliga Workbusters "varför" och visa hur verksamheter med hjälp av deras verktyg kan lyckas med sin kompetensförsörjning. Det mynnade ut i tre huvudsakliga problemlösningar i form av "Attrahera & konvertera", "Urval & hantering" samt "Analysera & optimera.
Företagets marknadsavdelning har fått dynamiska verktyg på sajten för att nå ut med content marketing samt event och utbildningar. Hela webbplatsen är översatt till två språk.
Vi är snabba med behovsanalys och lösningsförslag. Riktigt snabba. Testa oss gärna!
Exempel på ett hundratal projekt vi har levererat i de flesta branscher.