Vi tror stenhårt på bra service och lägger stort fokus på att ge snabb support och att planera strategier kring er digitala utveckling. Här förvaltar vi inte bara er webbplats – vi förvaltar ert förtroende.
Snittsvarstid support
Förvaltningsuppdrag
Kundnöjdhet
Säkerhetstänk
Teknik kan kännas som en djungel för den som inte arbetar med det dagligen. Därför har vi ett helt team med fokus på att vara ert långsiktiga stöd. Ni lär känna dem under arbetet med en ny webbplats, men efter lanseringen agerar de även långsiktigt bollplank i utvecklingen av er närvaro på webben.
Det trygga, enkla och smarta sättet att påbörja resan mot en ny webbplats. Ta hjälp av våra strateger och boka in en workshop för att säkerställa att behovanalys och kravställning ger optimala förutsättningar inför det kommande projektet. På workshopsidan kan ni läsa mer om våra paket.
Här menar vi allvar när det gäller snabb och bra support. Alla ärenden får återkoppling inom kort, det är ett av våra kundlöften! Ett ärendenummer gör det möjligt att följa frågan tills den är löst och efteråt får ni en tydlig specifikation av vad som är gjort.
Proaktiva uppföljningar med alla kunder som har ett aktivt serviceavtal minst en gång per år. Det skapar en kontinuerlig dialog och vi kan bidra med nytänkande förslag kring vidareutveckling. Vi lyssnar även in latenta önskemål och behov så att inga goda idéer blir liggande.
Vi vill skapa förutsättningar för att ni ska kunna arbeta fritt och säkert med innehållet på webbplatsen efter lansering. Därför bjuder vi in till en utbildning där ni får lära er allt ni behöver veta om WordPress, temat G-Theme och hur ni publicerar innehåll för optimal sökmotoroptimering.
Innan vi lanserar en webbplats testas den grundligt av oss. Vi checkar av en lång lista med stationära och mobila enheter, webbläsare och tekniker för att säkerställa att varje produktion håller högsta möjliga kvalitet.